נראה כי בכל הקשור להרצאות מרתקות בנושא כלכלה ושיווק, כל בעל עסק היה רוצה לגמוע מהמידע הרב של אותו מרצה לטובת ייעוץ שיווקי בנושא ניהול נכון של העסק שלו. הרצאות בנושאים אלו, יכולות להעשיר רבות ידע של בעלי עסקים, הרי לא לריק נאמר "אין חכם כבעל ניסיון". את הרצאות אלו מעבירים מקבץ של אנשים מהתחומים הקשורים לנושא, אם זה יועצים פיננסים לעסקים, אנשי שיווק, יועצים ארגוניים, בעלי עסקים מצליחים שמעוניינים להעביר מהידע הרב שהם צברו לטובת בעלי עסקים חדשים ועוד מגוון של בעלי מקצוע אשר להם ידע רב בתחום הכלכלה והשיווק.

מהו ייעוץ שיווק למה כל עסק זקוק לו?

תחום הפיננסי ותחום השיווק, הם למעשה תחומים אשר חוברים יחד בעת הקמת עסק חדש או במצבים בהם עסקים קיימים מעוניינים לשפר את התנהלות העסק. בשני תחומים אלו, חשוב לבצע בחינה מעמיקה של הדברים, על מנת להגיע בסופו של דבר להצלחה מסחררת של העסק. תחום השיווק, הינו רווי ונראה כי יש לא מעט אפיקי פרסום נחשקים, הן בעולם האון ליין והן בעולם האוף ליין. בעלי עסקים רבים מוציאים לא מעט כספים לריק בכל הקשור לשיווק של העסק וחברות פרסום רבות מציעות להם את "הדבר הבא" שיגדיל להם באופן משמעותי את הכנסות הרבה, אך לא כך הדבר עובד בפועל.

במקרים אלו, חשוב לדעת לשלב את שני התחומים יחד, גם בכל הקשור לכלכלה נכונה של אפיקי פרסום, וגם בחירתן בצורה נכונה וממוקדת שתגיע בדיוק לקהל יעד שלכם המתאים למוצר או השירות שלכם, אך בד בבד תתאים לתקציב הפרסום שהגדרתם מראש.

כיצד הרצאות בנושא כללה ושיווק יוכלו לסייע לכם?

בדיוק בשל דילמות אלו, אנשים רבים מתעניינים בהרצאות שונות בנושא כלכלה ושיווק ומקבלים בהרצאה ערך מוסף וידע רב על מנת להתמודד בשגרת יומם עם כל הקשור לעניין השיווק וניהול כספי פרסום בעסק. במהלך הרצאות אלו, תוכלו לקבל כלים רבים בכל הקשור לניהול נכון של התחום הפיננסי והשיווקי של העסק. מעבר לכך, זהו זמן נהדר להכיר שיטות חדשות, אנשים חדשים, אפיקי פרסום שיכולים להתאים לכם ואולי אפילו כלים לשיווק עצמאי לחלוטין, כך תוכלו לחסוך כספים רבים בהוצאות פרסום, כמו למשל – סיוע ברשתות חברתיות ובאמצעים חינמיים לצורך מיתוג החברה ועוד.

היכן ניתן למצוא הרצאות מאתגרות שכאלה?

ראשית, עליכם לבחור מרצה טוב, כזה בעל ניסיון והוכחות הצלחה בשטח. על מנת למצוא את ההרצאות המתאימות לכם, תוכלו לשוטט ברשתות אינטרנט שונות כמו – פורטלים, אשר בהם מרכזים את נושא ההרצאות על פי תחומים או לבדוק עם חברים או מכרים שאולי יוכלו להמליץ לכם על הרצאה טובה, כזאת בעלת ערך מוסף וכלים טובים להתמודד עם בעיות שונות בעסק שלכם.

תמיד נשמח לענות לשאלות