בועז נחמד
קורות חיים
יועץ ארגוני ומנחה סדנאות, מרצה שנים רבות בפני חברות ופורומים מגוונים, מחברם של מספר ספרים פופולאריים, ביניהם רבי המכר "הצ´ק בדואר" "פאזל המכירה" ו"הלקוח תמיד צודק"
הרצאות מבוקשות
- שרות לקוחות - מצוינות בשרות.
- שרות במצבי לחץ.
- טיפול בלקוחות חדשים / קשים.
- התמודדות עם תלונות.
- דיפוזיה של מצוינות בשרות ( הרצה כלפי מטה).
- מיומנויות ניהול לדרגי הביניים / לעתודה ניהולית.
- גבית כספים נכונה תוך שמירה על הלקוח.
- ניהול משא ומתן לשחרור השבויים, נרצחים, חיילים, נעדרים והחטופים
הרצאה בת שעה וחצי על הנושא החשוב ביותר כיום של המשא ומתן לשחרור חטופים. ההרצאה היא בזום או פרונטאלית.
במסגרת זאת ננסה להבין כיצד ניתן לנהל אירועי משא ומתן מורכבים, מסובכים, תוך שימוש בכלים וטכניקות מעולם המיקוח והמשא ומתן. ננסה לנתח את מרכיבי המשא ומתן את השחקנים שבו, מהם הקשיים שעומדים בפני הצדדים ומה צריך לעשות כדי לסיים את המשא ומתן בצורה יעילה ואפקטיבית.
אנא הצטיידו בכלי כתיבה ודפים כדי לרשום לעצמכם רעיונות, שאלות, מושגים חדשים שאתם לא מכירים בניהול משא ומתן.
מרצים שאולי יעניינו אותך