

טל נברו יזמית ומובילה ברשתות המדיה החברתית. ממקימי מחלקת המדיה החברתית במשרד הפרסום אדלר חומסקי & וורשבסקי, והקימה את מכללת "סומו" לשיווק במדיה חברתית.
 מזה 7 שנים עוסקת בהדרכות, הרצאות וייעוץ בארץ ובחו"ל בתחום השיווק באינטרנט, לבכירים, ארגונים, סטרטאפיסטים ובעלי עסקים בפלטפורמות המדיה החברתית בראיה אסטרטגית ושיווקית.
 מנהלת מדיה חברתית עבור לקוחות, ליווי פעילות שוטף בפלטפורמות השונות, כתיבת תכנים, קידום אתרים ופרויקטים מיוחדים.
 בשנת 2013 נבחרה לאחת מ- 50 אנשי המדיה החברתית המשפיעים ביותר בארץ, בחשיפה לעשרות אלפי עוקבים בפלטפורמות המדיה החברתית השונות ובבלוג שלה.
השינויים והמהפכים שיצרה המדיה החברתית והפעילויות שנעשות בעולם בתחום זה.
השפעות המדיה החברתית על חיינו, ועל עולם העסקים, על התנהלות גולשים באינטרנט, על נקודות חשובות באסטרטגית שיווק במדיה החברתית ונגיעה בכמה פלטפורמות מובילות בשוק. קהל המשתתפים יקבל טיפים מיוחדים על עולם השיווק הדיגיטלי וכלים בסיסיים לשיווק בערוצי המדיה הכי חזקים של ימינו.
כיצד מביאים מוצר לספר סיפור ולגרום לקהילה לתמוך ולהאמין בו? הענקת כלים להטמעת מדיה חברתית חוץ ארגונית ופנים ארגונית; מהם היתרונות של מדיה חברתית בארגון? מהם שלבי ההטמעה וכיצד מסייעת ההטמעה בקליטת עובד חדש.
הרצאה משעשעת ומרתקת במיוחד על התנהלותן של נשים אל מול גברים בפלטפורומות השונות.
 במהלך ההרצאה יוצגו דוגמאות לפעילויות ולאסטרטגית יצירת קשרים עם כל אחד מהמינים במדיה החברתית, וכיצד ניתן למנף את המדיה הזו ולקבל קהל לקוחות חדש משני המינים בשיטות שונות.

מרצה בנושאים: הרצאות לנשים, השראה, יום הזיכרון לשואה ולגבורה

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת, חרבות ברזל, מוטיבציה

מרצה בנושאים: השראה

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת, חדשנות ועתידנות

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת, השראה


מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת


מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת, בינה מלאכותית, הרצאות לנשים

מרצה בנושאים: אלופים למרות הכל, הרצאות לבתי ספר, השראה

מרצה בנושאים: השראה, כלכלה, עסקים ומנהיגות

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת, הרצאות לנשים, חרבות ברזל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת, הגיל השלישי, השראה

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת, בריאות, חזרה ללימודים ולבתי ספר
לידיעתך, אתר זה עושה שימוש בקבצי Cookies לצורכי תפעול, ניתוח ושיווק. המשך גלישה באתר מהווה הסכמה לשימוש זה. למידע נוסף ניתן לעיין במדיניות הפרטיות.