ליאור צורף מרצה

ליאור צורף

ליאור צורף - מרצה
עברית

קורות חיים

ליאור צורף בעל תואר ראשון ושני בהנדסת מערכות מידע מהטכניון ונמצא בעיצומם של לימודי דוקטורט בתחום העתידנות באוניברסיטת בר אילן.ליאור צורף הוא אחד מחלוצי תחום מהפיכת העידן הדיגיטלי בישראל. הוא כותב בלוג פופולארי בתחום בשם The Future of Marketing באתר liorz.co.il ובנוסף שותף בתכנית וידאו חדשנית באינטרנט בשם 'שידורי הניסיון' באתר shidurey.com.
צורף הינו מומחה בתחום מהפיכת העידן הדיגיטלי ועתיד עולם הטכנולוגיה והשיווק. חוקר את תחום חכמת ההמונים. כמו כן, צורף הוא יועץ אסטרטגי, בלוגר ואחד המרצים הבולטים בעולם ההיי-טק והאינטרנט בישראל.

צורף מרצה מעל 15 שנה בפני מגוון רחב של קהלים: אולמות של אלפי אנשים כמו גם הרצאות אינטימיות יותר. בסוף פברואר 2012 הגשים צורף חלום והרצה בכנס TED העולמי, אשר התקיים ב-Long Beach, קליפורניה. מדובר בכנס שנתי רב משתתפים שנבחרים להרצות בו האנשים הטובים ביותר בתחומם. בכך התווסף ליאור צורף לרשימת מרצים מרשימה שהרצו בכנס לאורך השנים: מנהיגי מדינות, חתני פרס נובל ומדענים בעלי שם, בהם ביל קלינטון, אל גור, ג'יין גודל, ביל גייטס ובונו.

במשך 14 שנים, צורף עבד במיקרוסופט במגוון תפקידים בתחום השיווק. בתפקידו האחרון היה סמנכ"ל שיווק במיקרוסופט ישראל והוביל את אסטרטגיית השיווק בתחום האינטרנט והמוצרים הדיגיטליים בחברה.

הרצאות מבוקשות

הרעיון של חכמת ההמונים הוצג בשנת 2005 ע"י James Surowiecki ובו הוא טוען שקבוצות גדולות של אנשים חכמות יותר מקבוצה קטנה של מומחים. הטענה היא שההמונים יכולים לתת ערך רב יותר ממומחים בכל הקשור לפתרון בעיות, פיתוח מוצרים, יצירת חדשנות ואפילו בחיזוי העתיד. המהפכה הדיגיטלית מאפשרת לארגונים ולאנשים לחשוב ולקבל החלטות באמצעות חכמת ההמונים. ההרצאה הזאת מבוססת על ההרצאה שהעברתי ב-TED ונותנת השראה להגשמת חלומות ומימוש עצמי.

השימוש הגובר בפייסבוק וברשתות חברתיות גורם לשינוי בדפוסי ההתנהגות של אנשים רבים. מעל 3.5 מיליון ישראלים מחוברים לפייסבוק אשר הופך להיות עבור רבים מהם אמצעי המדיה העיקרי. ההרצאה עוסקת בהשלכות החברתיות ובעקרונות אשר מניעים את התקשורת בעידן המדיה החברתית.

השימוש הגובר ברשתות חברתיות מאפשר לכל אחד להיות מותג. הגישה המידית לכמות גדולה של אנשים באמצעות פייסבוק, טוויטר ובלוגים מאפשרת Networking אפקטיבי בקנה מידה גדול. ההרצאה מציגה כיצד ניתן לעשות שימוש במדיה החברתית ככלי ל-Networking ומיתוג אישי. בנוסף, היא מציגה את הערך שיש למדיה חברתית ככלי לתקשורת בלתי פורמאלית בתוך הארגון.

פורץ דרך עולם השיווק והפרסום נמצא בעיצומה של מהפיכה שנוצרה כתוצאה מהשימוש הגובר באינטרנט ובמדיה חברתית. מוצרים כדוגמת Yes Max/Tivo מאפשרים לדלג על הצפייה בפרסומות. במקביל, הפופולאריות של הרשתות החברתיות גורמת לכך שאנשים רבים מקבלים המלצות על מוצרים מהחברים שלהם. האמינות שהם מייחסים להמלצות של חברים תמיד גבוהה יותר מאשר פרסומות ולכן קשה להתמודד. ההרצאה מיועדת למנהלי שיווק, מנהלי מרקום ומנהלי פרסום.

למה כדאי להזמין הרצאה של ליאור צורף

צורף הינו מרצה סוחף שעוסק בתחום שנים רבות ולכן ברשותו ידע רב ודוגמאות מעניינות.

מרצים שאולי יעניינו אותך

קרן אלעזרי

מרצה בנושאים: הרצאות השראה,חדשנות ועתידנות

ארז ליבנה

מרצה בנושאים: הרצאות השראה,חדשנות ועתידנות

פרופ' דוד פסיג

מרצה בנושאים: הרצאות השראה,חדשנות ועתידנות

ד"ר אשר עידן

מרצה בנושאים: הרצאות השראה,חדשנות ועתידנות,כלכלה, עסקים, ניהול ומנהיגות,תקשורת ואקטואליה

order lecture by - ליאור צורף