חיים רומנו
קורות חיים
חיים רומנו הוא אחד המנהלים הבכירים והמצליחים בישראל, ובעל ניסיון עשיר בניהול ארגונים גדולים ומובילים בסקטור הביטחוני והעסקי- צה"ל, שב"כ, פרטנר, ואל-על. בהרצאותיו משתף את המשתתפים בכל הרגעים החשובים בניהול ארגון גדול- משברים, הצלחות, גישות ניהול וכל מה שרכש במהלך השנים אשר יכול לתרום רבות להצלחת הארגון שאליו יגיע להרצות.
חיים רומנו שירת בצה״ל כ -24 שנים בתפקידי פיקוד בכיר והשתחרר בדרגת אלוף משנה. בהמשך, כיהן כראש אגף משאבי אנוש בשירות הביטחון הכללי.
בתחום העסקי שימש חיים רומנו כמנכ״ל בשתיים מהחברות הגדולות והמעניינות במשק הישראלי – פרטנר ואל-על.
לחיים רומנו תואר ראשון מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני מאוניברסיטת חיפה. כמו כן הוא בוגר תכנית המנהלים של אוניברסיטת הרווארד.
הארגונים אותם ניהל רומנו לאורך השנים, היו ועודם, מהארגונים המורכבים והמאתגרים בישראל, ובכולם נדרש רומנו להוביל תהליכי שינוי גדולים, להגיב לסביבה דינמית ומאתגרת ולנהל מצבי משבר בהצלחה.
בין האתגרים עמם התמודד לאורך השנים ניתן למנות את תקופת ההקמה של פרטנר והפיכתה לארגון דגל בכלכלה הישראלית, ״מהפיכת השירות״ אותה הוביל רומנו, אשר שינתה את פני השירות ויחסי הלקוחות בישראל, שינויים רגולטורים וטלטלה בשוק הסלולר, מיזוג החברות פרטנר ו – 012 , אתגרי הניהול באל-על כחברה שעברה שינוי משמעותי בתקופת כהונתו ועוד.
הרצאות מבוקשות
- מנהיגות במשבר
- אסטרטגיה עסקית בעידן של תמורות ושינויי שוק קיצוניים
- ניהול יחסי לקוחות בעידן הרשתות החברתיות
- תרבות ארגונית ואנשים כבסיס להצלחה עסקית
כיצד על ראש ארגון לפעול בשעת משבר שעשוי לאיים על החברה לטווח הרחוק? בהרצאתו משתף רומנו בדוגמאות אמיתיות למשברים אותם ניהל במהלך עבודתו בארגונים השונים ומדגים כיצד מנהיגות יכולה להפוך כל משבר להזדמנות.
הסביבה העסקית כיום מאתגרת מתמיד. שינויים צרכניים, חברתיים, כלכליים ופוליטיים משפיעים באופן דרמטי על ארגונים.
בהרצאתו מדגים רומנו כיצד יכול ארגון לנקוט באסטרטגיה עסקית שתאפשר לו גמישות מרבית ויכולת להגיב מהר וביעילות לסביבה ולשינויים בה על מנת להניב תוצאות טובות ולהוביל בתחום.
הרשתות החברתיות הפכו מזמן לזירה עסקית חשובה ומשמעותית המשפיעה על החלטות הצרכן ומוניטין החברות. בהרצאתו מציג רומנו גישה של שימוש נכון במדיה החברתית ע״י יצירת ערוץ תקשורת רציף וקשוב שמאפשר לחברה להיות קשובה ומעודכנת, ולענות על צרכי הלקוחות באופן יעיל וברגעי האמת.
יחסי העבודה בעולם העבודה החדש מאתגרים מתמיד. ארגונים כיום נדרשים להלימה מרבית בין ממשקי הפנים והחוץ וחשופים לביקורת בשניהם. חיים רומנו, שבעברו תפקידים ניהוליים בתחום משאבי האנוש, משתף בהרצאותיו בתפיסותיו ובאמונתו כי בניית תרבות ארגונית חזקה וממוקדת לקוח, וחיזוק חווית העובד, הן הבסיס להצלחה עסקית בכל ארגון.
למה כדאי להזמין הרצאה של חיים רומנו
חיים רומנו הוא מרצה מרתק, ובהרצאותיו הוא משתף באופן אותנטי מניסיונו האישי והמקצועי העשיר כמו גם בלבטים והדילמות שהעסיקו אותו כמנהל והדרך בה פעל הלכה למעשה. הרצאותיו הן הזדמנות לקבל ממקור ראשון כלים, תפיסה והשקפת עולם ניהולית מבכירי העולם העסקי.
מרצים שאולי יעניינו אותך