לוטן סגל
קורות חיים
מומחה למכירות, מרצה ויועץ עסקי לשיפור מערכי מכירות של חברות וארגונים.
לוטן סגל מנכ"ל ובעלים של "המרכז לתהליך המכירה הישראלי" מרצה ומלווה חברות וארגונים מובילים כגון: צ'קפוינט, רהיטי דורון, אלן קאר, טמבור, בנק מזרחי טפחות, קופ"ח כללית ועוד.
מחבר רב המכר "למכור כאילו יש מחר" (הוצאת 'מטר').
ספרו השני עוסק באסטרטגיות ישראליות במסגרתו ראיינו 50 מנכ"לים מובילים בישראל ובניהם: מנכ"ל מייקרוסופט, הוט, ישראכרט, בזק בינל"א, גלובס, רולקס וכן אנשי עסקים כגון: רמי לוי, חלי ממן, ינקי מרגלית, רוני רוס, מיכל "סופר-נני" דליות ועוד.
בוגר תואר בכלכלה עם התמחות במימון ושיווק, לימודי כתיבה בביה"ס ע"ש סם שפיגל בירושלים, לימודי קופירייטינג ב- ACC, תרצה גרנות.
בוגר לימודי NLP תחת ד"ר ריצ'רד בנדלר (ממציא השיטה) בקנסינגטון- לונדון.
הרצאות מבוקשות
- עשרת הטעויות הקריטיות ביותר במכירות
- ניפוץ המיתוסים הנפוצים ביותר בתחום המכירות
- יצירתיות במכירות
מכירות אי אפשר ללמוד באקדמיה. אין שום גוף מסודר שמלמד איך למכור בצורה נכונה, אפקטיבית, יעילה ותוך כדי שיפור מתמיד.
הבנת הטעויות הנפוצות ביותר בתחום המכירות ונטרולן- יביא לשיפור מיידי בתוצאות העסקיות.
מבין נושאי ההרצאה:
- הלקוח עושה שיעורי בית בעוד איש המכירות לא מתכונן בשום צורה לפגישה/שיחה איתו
- לקוחות לא מתנגדים- הם בסך הכל מתלבטים
- אסור להציג מוצרים- יש להציג פתרונות
- בירור צרכים- OUT, בירור רצונות- IN
- אסור לפחד לחזק מכירה
- מכירת Inspiration במקום Desperation
- כל "טיפוס" והמכירה שלו- איך מוכרים לאנשים שונים את אותו המוצר או שירות?
- ועוד
קיימים 2 סוגים של מיתוסים- כאלו שלא היו נכונים מעולם: כל הפרסים קמצנים… כל הגברים… נשים… בלונדינים… וכאלו שהיו נכונים בעבר אבל אין להם אחיזה במציאות של ימינו.
עד שנת 1880 כל האוניות בעולם היו עשויות עץ מהסיבה הפשוטה ש- "עץ צף על פני המים", כיום, כל האוניות עשויות פלדה. מיתוסים דינם להתנפץ. כך גם במכירות.
מבין נושאי ההרצאה:
- מדוע זו טעות לחזור כמו תוכי על שם הלקוח?
- מדוע ההתנגדות "יקר לי" אינה התנגדות כלל וכלל?
- למה לשאול לקוח "זה זמן נוח לשוחח?" זו טעות אדירה?
- "עשה סקר שוק אבל תחזור אלי בסוף"
- "נו… חשבת על ההצעה שלי???"
- ועוד
מדוע כשניהלתי את כל אנשי השטח של חטיבת הנדל"ן בבנק המוביל למשכנתאות בישראל- חילקתי אבטיחים???
הוכח מחקרית שאנשים ולקוחות לא מקבלים החלטות רכישה בצורה רציונאלית.
נשאלת השאלה- איך מוכרים ללקוח הלא הגיוני?
אם נדבר אליו בצורה הגיונית- הרי שהוא לא "דובר" את השפה הזו ולכן לא יקנה.
אם נמכור לו ב"חוסר הגיון" הוא אמנם יקנה אבל איזה איש מכירות יודע למכור בצורה כזאת?
בעיה…
מה צריך לעשות כדי למכור ללקוח הלא הגיוני בעידן הטכנולוגי?
למה כדאי להזמין הרצאה של לוטן סגל
תחום המכירות השתנה מקצה לקצה בעשור האחרון מאז העידן הדיגיטלי. מכירות זה שריר ויש לאמן אותו וזאת המומחיות של לוטן סגל.
אין עובד בתחום שלא ניתן לשפר את יכולותיו וכישוריו המקצועיים בתחום בצורה ניכרת.
מרצים שאולי יעניינו אותך