נדב בן יהודה מרצה

נדב בן יהודה

נדב בן יהודה - מרכז המרצים לישראל
עברית , אנגלית

קורות חיים

ספורטאי מייצג, מטפס הרים בגובה רם, מחלץ, וצלם בתנאי קיצון.

נדב התפרסם לראשונה במאי 2012, כאשר במהלך טיפוס על האוורסט וכ-250 מטרים בלבד לפני שהגיע לפסגה, נתקל במטפס טורקי פצוע והציל את חייו. במהלך פעולת החילוץ נפצע נדב וסבל מפגיעות גופניות קשות. על פעולת החילוץ העניק נשיא המדינה לנדב את "אות הנשיא למתנדב".

נדב פעיל חברתית בתחומים מגוונים, בדגש על הסברה ישראלית בתפוצות. מטפס פעיל בתחומי הרים גבוהים וקרח טכני בכל רחבי העולם ומרצה על טיפוס הרים ועל סיפורו האישי, בדגש על מסרים של הצבת מטרות, מוטיבציה וצליחת משברים.

נדב מתגורר ברחובות ואת שירותו הצבאי עשה בגולני. בעל תואר ראשון במשפטים ותואר ראשון בממשל, כמו גם ספורטאי מצטיין במרכז הבינתחומי הרצליה.

נדב הינו מטפס הרים וצלם טבע בעיקרו המצלם את רוב עבודתו בתנאים קיצוניים. בין המסעות אותם עשה נדב בן יהודה ניתן למנות את הטיפוס להר האוורסט, במהלך הטיפוס, וכ-250 מטר מהפסגה הנכספת ראה בן יהודה מטפס חסר הכרה בצד הדרך. בהחלטה מהירה ויתר בן יהודה על הפסגה ומיהר לבצע פעולות החייאה על המטפס, הפעולות שדרשו ממנו להוריד את הכפפות ומסכת החמצן שלו היוו סיכון משמעותי גם לחייו שלו בשל תנאי קור והגובה הקיצוניים.

את החילוץ אמנם שרד בן יהודה בהצלחה, והצליח להציל את חייו של המטפס הטורקי. אולם בעקבותיו הוא סבל מלא מעט פגיעות גופניות שונות, ביניהן חשש אמיתי לקטיעה של אצבעות ידי ימין. בן יהודה זכה לאות מופת על פעולתו זו.

בשנת 2012 שבר בן יהודה שיא ישראלי כאשר טיפס מדרגות בקטגוריית RUN UP וקבע את השיא החדש במגדל משה אביב 13 פעמים ברציפות. במקביל, פעיל בן יהודה במגוון תחומים אחרים וביניהם ההסברה הישראלית בתפוצות. בן יהודה הינו מטפס פעיל בתחומו בקטגוריה של הרים גבוהים וקרח טכני ברחבי העולם כולו. כמו כן מרצה בן יהודה על טיפוס הרים ומביא את סיפורו הייחודי והאישי כאשר הוא מדגיש את המטרות ואת המוטיבציה, את ההתמודדות עם המשברים וכיבוש המטרה.

הרצאות מבוקשות

במהלך טיפוס אל הר האוורסט, ובגיל 24 בלבד כאשר עמד להפוך לישראלי הצעיר ביותר המעפיל לפסגת ההר הגבוה בעולם, לאחר שנים של הכנה וכ-300 מטרים מהפסגה הנכספת – נתקל בן יהודה במטפס מחוסר הכרה בצד הדרך ונאלץ לקבל את ההחלטה הקשה בחייו.

סיפור מרגש על אומץ לב, רגעי משבר והדילמות המלוות אותם, הקרבה התמודדות עם קשיים.
בתוך סיפורו האישי, ידבר נדב על על התובנות וההשלכות של מטפס הרים צעיר על עצמו ועל עולם הטיפוס כולו.

צלילה אל תוך עולם הטיפוס על כל רבדיו, בדגש על טיפוס הרים גבוהים. תיאור והכוונה לעשיית הצעדים הראשונים בעולם הטיפוס, הבאת דוגמאות חיות מהניסיון האישי, וסיפור סיפורים מרתקים על האדם ובדידותו למול איתני הטבע.
ההרצאה מיועדת גם למעוניינים בכניסה לתחום הטיפוס, וגם לכל המעוניינים בהבנת אותם האנשים השולחים עצמם למקומות האלימים ביותר לבן האדם על פני כדור הארץ – כסיפור נהדר להעשרת הידע, הצתת הדמיון וההשראה, שלעיתים מכניס את החיים לפרופורציה חדשה.

למה כדאי להזמין הרצאה של נדב בן יהודה

ההרצאות של נדב בן יהודה עוסקות בנושאים המעסיקים את כולנו: התמודדות עם משברים ועם חוסר מוטיבציה, התגברות על קשיים והשגת המטרה גם בתנאים הקשים ביותר. בהרצאותיו מספר בן יהודה את סיפורו האישי ואת המניע שלו לפעולה. כמו כן משתף בן יהודה בטכניקות מקצועיות לצליחת משברים שונים.

מרצים שאולי יעניינו אותך

יעקב (ג'יי) לביא הרצאות - מרכז המרצים לישראל

יעקב (ג'יי) לביא הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: בריאות, ספורט ותזונה,השראה

מאיה רוזמן הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מאיה רוזמן הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אוכל,בריאות, ספורט ותזונה,הרצאות להורים,הרצאות לנשים,חנוכה,יום האישה 2024,מרצים לתקופת חירום מלחמה לחץ והרגעה,פסח,ראש השנה,שבועות

הילה אלפרט הרצאות - מרכז המרצים לישראל

הילה אלפרט הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אוכל,בריאות, ספורט ותזונה,הנחיית אירועים,השראה

ישראל אהרוני הרצאות - מרכז המרצים לישראל

ישראל אהרוני הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: בריאות, ספורט ותזונה,השראה

גיל חובב הרצאות - מרכז המרצים לישראל

גיל חובב הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אוכל,השראה,יום ירושלים,ילדים ומשפחה,מוזיקה,ספרות וסופרים,צחוק והומור,שבועות

מעיין קרת הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מעיין קרת הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: בריאות, ספורט ותזונה,הרצאות להורים,הרצאות לנשים,השראה,יום האישה 2024,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,מרצים לחוגי בית

נדב מאירסון הרצאות - מרכז המרצים לישראל

נדב מאירסון הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: בריאות, ספורט ותזונה

הגר פיינר הרצאות - מרכז המרצים לישראל

הגר פיינר הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: בריאות, ספורט ותזונה,בתי ספר,הרצאות לנשים,חזרה ללימודים ולבתי ספר,יום האישה 2024,מוטיבציה, מצוינות והעצמה

order lecture by - נדב בן יהודה