תמר שם אור מרצה

תמר שם אור

תמר שם אור - מרכז המרצים לישראל
עברית

קורות חיים

שחקנית וזמרת. מגיעה ממשפחת אומנים מכל הסוגים. מתעסקת בתאטרון כבר מגיל ילדות. בוגרת בית ספר לאומנויות, תיכון "תלמה ילין", "בית ספר למשחק מיסודו של יורם לווינשטיין". שירתה בלהקה צבאית. שיחקה בסדרות טלוויזיה רבות כגון: ״תיכון השיר שלנו״, ״ראש גדול״, ״גירושים נפלאים״ ועוד. כמו כן בסרטים כגון: ״ברקיע החמישי״, ״הבן של האחר״, ״אמור״. שיחקה בתאטרון חיפה ותאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער. בשנים האחרונות שיחקה בתאטרון ״הקאמרי״ ביותר מ1500 הצגות בתפקיד הראשי ב״קזבלן״ (רחל), בהצגה ״הפושעים החדשים״, וב״גורודיש״. לומדת תואר בניהול מוסדות תרבות ומלמדת שנים משחק ושירה, ובנוסף מעבירה הרצאות בכל מה שקשור לעולם הבמה, הקשר עם הקהל, משחק מול מצלמה וכו.

הרצאות מבוקשות

איך ולמה בכל תחום, ובייחוד בתחום האמנות- כל חולם צריך להיות גם יזם.

מהו הקשר בין להיות יזם לבין להיות אומן? תמר שם אור, שחקנית וזמרת, טוענת שהקשר בין השניים הוא בל ייפרד. בשביל להיות אמן מצליח צריך להיות גם יזם- בנשמה, והלכה למעשה. ואיך הגשמת חלומות קשורה לכל זה? ההרצאה מראה את הקשר בין הדברים ומטרתה לתת מנוע לכל בעלי החלומות, באמנות ובכלל. בהרצאה נראה את הקשר בין שני המקצועות על ידי דוגמאות שונות בעולם כולו. כמו כן היא תלווה בדוגמאות רבות מעולמה האישי של תמר, שחקנית וזמרת שנים רבות- מימיה כילדה חולמת על הבמה, לבוגרת שעומדת על הבמות הגדולות בארצנו.

 

איך אמונה ועבודה קשה מובילים להגשמת החלומות הכי גדולים? עוד מגיל 6 חלמה תמר שם אור להיות על הבמות הגדולות בכלל ובמחזמר בפרט. אחרי כמעט 20 שנה הצליחה, תודה לאל, להגשים חלום זה. ועוד רבים בדרך- אחרי עשרות רבות של אודישנים והמון שעות של למידה, כאשר יש ויז׳ן מאוד ברור לנגד עינה. הדרך של שחקן היא מורכבת, מרגשת, קשה ומפעימה. דרך האודישנים, דרך הקשר עם הקהל, הבמאים, הבטחון העצמי. על כמה דלתות צריך לדפוק? איך החיים על הבמה ומאחורי הקלעים? האם וכמה זה זוהר או לא,   ואיך לחשוב על התפתחות יום יום ולמצוא את העבודה הבאה. על כל זאת ועוד תספר בהרצאה שלה, כמו גם איך זה להגיע מבית שבו כולם אומנים. האם זה משפיע? ואיך החינוך קשור לכל זה?

רוצה לזרוח כמו כוכב על הבמה?

כל מפגש של אדם מול קהל יוצר מעמד של במה. איך הופכים אותה לבמה הכי טובה שיש? איך יוצרים אימפקט חיובי ובלתי מתפשר? איך מביאים את עצמך במיטבך ברגע ואת המסרים שבאת להגיד?

למי הסדנא מיועדת: כל מי שעומד מול קהל. מרצים, מדריכים, מורים, אנשים שמעבירים פרזנטציות, מנהלים

בסדנה תסביר לעומק את משמעות המעמד ותתן כלים פרקטיים, מידיים, ברורים ואישיים(!) איך לשפר את עצמך מול הקהל שלך, איך להיות בשיא שלך באותו הרגע, איך לשפר את הבטחון, מה חובה ולא חובה להדגיש ואיך כדאי בכלל להסתכל על כל זה…. תצטרפו אליה למסע שתצאו ממנו רק מורווחים.מטרות הסדנא שתרגישו שהקהל הוא החבר הכי טוב שלכם, שתהייו משוחררים ואפילו תהנו! שתהייו אתם במיטבכם- עבור הקהל שלכם, וגם עבור עצמכם

למה כדאי להזמין הרצאה של תמר שם אור

אחרי שנים על הבמה ומול המצלמה, כשחקנית וזמרת, הכרות את הבמה לאורכה ולרוחבה, הופעות בפני קהלים מכל סוג ובכל גיל, מעל 2000 הופעות בשנים האחרונות- ניתן לומר כי הבמה הוא הבית השני של תמר שם אור במלוא מובן המילה. שם היא מרגישה הכי בנוח ומרגישה שליחות להשפיע לחיוב על הקהל, בכל דרך שהיא. בין אם זה לרגש, להצחיק, להעלות מחשבה ולהעביר מסרים חשובים בהם היא דוגלת- הקשר בינה לבין הקהל  הוא קשר טבעי וחזק, שרק מתחזק כל שנה ושנה

order lecture by - תמר שם אור