חשיבות השמירה על אורח חיים בריא

אורח חיים בריא ותזונה נכונה נכנסו לתודעה שלנו היטב בעשור האחרון. כיום, ידוע שלתזונה השפעה מרחיקת לכת לא רק על תוחלת החיים אלא גם על איכותם. לצד הידיעה והמחקרים הרבים שמבוצעים כל הזמן בנושא, עדיין קל להתפתות לאורח חיים שאינו בריא, בדמות מזון מהיר, מזון מעובד ואורח חיים יושבני. מרבית האוכלוסייה בוחרת שלא לעסוק בפעילות גופנית ולהשקיע בתזונה בריאה ומאוזנת כתוצאה מאורח חיים לחוץ. מיטב המרצים, אשר חיים את חייהם באורח בריא, הבינו כיצד ניתן להשפיע על האנשים בנושא זה ומציעים דרכים פשוטות ונכונות ליישום של אורח חיים בריא באופן שמותאם לכולם.

אורח חייהם של העובדים במאה ה-21

כשמדובר על עובדים, בעיקר על כאלה שנמצאים במשרד במרבית שעות היום, ניתן למנות לא מעט תחלואות שנגרמות כתוצאה מאורח החיים שלהם. ישיבה ממושכת בכיסאות שאינם בהכרח נוחים ובריאים לגב, עמדת מחשב גבוהה הפוגעת בצוואר ובשכמות ושעות על גבי שעות של זמן מול המסך. הבחירה בכיסאות ושולחנות עבודה המותאמים לגוף הינם קריטיים על מנת למנוע פגיעות שונות בשלד, כאבי ראש, עייפות וחוסר ריכוז, שכולם, כידוע, משפיעים על התפוקה של העובד. לסביבת העבודה של העובדים ישנה השפעה רבה על איכות עבודתם, לא פחות מאשר להרגלי התזונה והפעילות הגופנית שלהם בזמן שהם אינם נוכחים בעבודה.

המעבר של ארגונים וחברות לסביבת עבודה תומכת

בשנים האחרונות, אנו עדים לתפנית בארגונים וחברות רבים, אשר שמה את העובד ורווחתו במרכז ודואגת למלא את צרכיו במגוון של תחומים – בין היתר בכל הקשור למצבו הבריאותי והנפשי גם יחד. הצבת העובד במרכז ומילוי כל צרכיו, תהפוך אותו לאדם מרוצה יותר, ובהתאם לכך גם לעובד טוב יותר. שינוי אורח החיים מוביל לתחושת סיפוק טובה יותר, לבריאות ולחיוניות.

הרצאות בנושא אורח חיים בריא לעובדים

חשיבותן של הרצאות בריאות, ספורט ותזונה לאוכלוסיית עובדים היא רבה, ומעבר לכך שמעניקות איכות חיים טובה יותר, הן גם מסייעות למקום העבודה בכך שמקבל אליו עובדים בריאים, מרוכזים וערניים יותר, מה שמשליך באופן מידי על תפוקתם של העובדים ועל הפחתת מספר ימי המחלה בשנה. במסגרת הרצאות בנושא זה, מקבלים העובדים ומנהליהם כלים אשר יסייעו להם לשמור על אורח חיים בריא, אותם יוכלו להעביר לבני משפחתם. הרצאות אלו הינן מעשירות, מרחיבות אופקים ומקנות הרגלים אשר תורמים לעובד ולסביבתו, כלים אשר גם מקום העבודה יוכל ליהנות כאשר הם ייושמו.

תמיד נשמח לענות לשאלות